basakb 2 ay önce sezeryanla doğum yaptım.Oğlum hastanede kaldı yanıma vermediler orada biberona alışmış beni hiç emmek istemedi sütüm az geliyor ne yapmam lazım acil fikir verin!!
aynenncnmmm basakb sağım yapın 2 saati beklemeyin sağım için. Rezene, kekik tohumu, ıhlamur çay gibi demleyerek günde 3-4 bardak kadar tüketin, dinlenmeye çalışın, bestlak damla da oldukça işe yarıyor.
Melikkee basakb Benim de sizin gibiydi sürekli sagdim sürekli sagmak arttırıyor ancak çok su içtim çok hoşaf yapıp ictim her gün bir tencere içiyorum hala bırakmadım sadece takviye edici gidayla olmuyor malesef hurma vs yiyorum hala daha benim de yavrum 43 günlük. Hala memeyi tutmuyor ama pes etmedim plastik uc aldım onun ile tutuyor hic yoktan iyidir diye düşünüyorum çünkü onun çekmesi ile pompanin çekimi farklı sonradan sonradan fark ettim ki o çektikçe daha çok gelmeye başladı. O tamamen bosalmayinca da makine ile çekiyorum. Biraz uzun oldu benim deneyimlerim bu şekilde umarım size de faydalı olur.