Buseipek1801 Kızlar 40 günlük bebeğim var ve hergün burnunda mukus (sümük)oluyor zor nefes alıyor emerken vs ve bizde fizyolojik serum sıkıp otri bebe burun aspiratörü ile çekiyoruz zararlı olduğu söyleniyor sizce de öyle mi önerileriniz neler
Vera1810 Buseipek1801 Merhaba güle güle büyütün bebeğinizi Korkmayın hiçbir zararı olmaz Yeter ki aşırı basınçla çekmeyin YouTube’da ve Instagram’da Osman Gönülal diye bir çocuk doktoru var onun videolarını izleyebilirsiniz içiniz rahatlar Bu arada çocuğun burnu batırken ememez rahat nefes alamaz uyuyamaz o akıntı kolay kolay çıkmıyor çocuklardan Otribebe olmadan ben var ya 6 aya yakın çektim O böyle büyük Saydım değil de böyle beyaz renkli sıvı akıntıyı Eğer oturuyor bebeğiyle çekmemiş olsaydım çocuk yani bilmiyorum asla beslenemezdi uyuyamazdı doluydu çocuğun burnu her daim
Vera1810 Buseipek1801 bu hoca bütün gelişimi evrelerini Video çekiyor detaylı bilgiler veriyor devamlı bu hocayı takip edebilirsiniz işinize çok aşırı yarar aklınıza takılan bütün soruları da bulabilirsiniz burada
Vera1810 tombikinannesi Ben Kızlarıma çok küçükken değil yani iki iki buçuk aylıkken başlamışımdır yıkama şeklinde yapmaya ondan önce hep damlatıp çekiyordum damlatmak yerine aklıma geldi bir tane sprey kutusu bulup burnuna 2-3 kere spreyden sıkıp o şekilde de çekebilirsiniz o da çok bayağı güzel temizliyor yani damlatmak yetersiz kalıyorsa o kadar doluluk var diyorsanız sprey kutusunu doldurun izotonik suyunu 2-3 kere sıkın sonra temizleyin inanın aşırı şekilde çıkıyor bu şekilde de çok Temizledim ben burunlarını
tombikinannesi Vera1810 sterimar marka var bende bebeği yan yatırıp 2 sanıye basılı tutun diğer delikten çıkar diyo ama korkuyorum ya