morrrrengiiii Evde genel olarak akşama kadar ikimiziz ama her gün parka gideriz sık sık dışarı Alışverişe gideriz gezmelerimizde olur ama gerçekten hiç düzelme yok :( çocukları çok seviyor ama yetişkin özellikle erkek sakallı vs olursa çok korkuyor. Birde bunu eşimin ailesi de yaptı. Zorla kucağımdan çocuğu alırlardı ver alışsın diye asla alışmadı daha çok ağlamaya başladı