Selam kızlar
Kızım 5 yasında nerdeyse 15 gündür sürekli karnım agrıyo diyerek asla birsey yemiyor doktora gittik tüm tahlil tetkik yapıldı herhangi birsey yok ama yine aynı asla agzına bir lokma ekmek dahi koymuyor visne kompostosu yapıyorum cok sever bir bardak onunla durur gün boyu yada bir tane muz o kadar böyle birsey yasayan var mı cok mutsuzum🙁