Borsadan anlamıyorum hiç bilmiyorum da e bebek halka arz oluyor reklamlarını gördüm dayımda böyle zamanlar aldığında parasının arttığını söylerdi. Merak ettim bin lira yatırsam mı diye düşündüm olayı nedir yapmalı mıyım , hemen kaybedilir mi nasıl bir şey bilen yardımcı olabilir mi