Mlkkrm Kızlar selam 👋🏻 Benegım 1 yasında ama 15 gundur aşırı derece iştahsız ne yapsam yemıyor sadece sut içmek istiyor napabılırım ? Sız boyle zamanlarda napıyosunuz ne kullanıyosunuz ?
Ogzshn Mlkkrm malesef herşeyi yiyen çok iştahlı olan bebeğim 1 yaş itibariyle çok iştahsız oldu şuan 18 aylık hala zor yediriyorum inşallah sizinki geçicidir yemeyen çocuk çok zormuş gerçekten tükendim artık
Ogzshn Mlkkrm bilmiyorum ama çevremde de çok bebek var 1 yaşına kadar çok güzel yiyip bir yaştan sonra bi anda yemeden kesilen dönemsel olabilir