Aaanesi 4.5 aylıkken başladım, ilk hafta zordu hep sağım yapıyordum iş yerinde de gece de. Sonra alıştık ikimizde her gün konuştum anne işe gitsin gelicem meleğim diye. Şimdi 20 aylık hiç ağlamaz peşime el sallar, gelince yerinde durmaz her gün küçük süprizler yapıyorum işten gelince. Bence eğer işe dönme niyetiniz varsa ne kadar erken o kadar iyi bir düzen oturtuyorsunuz çalışmak bana da çok iyi geldi