Edaikra Merhaba deneyimli anneler benim bebeğim 41 günlük sağlık ocağında ölçümleri ve aşıları yapılıyor ancak bir çocuk doktorumuz yok çok şükür gazı dışında bir sıkıntısıda yok illa her ay doktora götürmek gerekiyor mu sizler napıyorsunuz şimdiden 😊 teşekkür
mrs_happy Edaikra doktorumuz 6.aya kadar her ay gelmesi gerekiyor dedi izlemleri yazılıyor rutin.. saglık ocagıda aynı sekılde saglık ocagında sadece boy kılo bakılıyor cocuk doktorunda herseyıne bakılıyor her ay
Menessa Edaikra ben sağlık çalışanıyım bence bi doktor edinin derim çünkü bebeğe yapılması gereken özel aşılar oluyor ve bunu sağlıkocagı söylemiyor çünkü onlarda bilmiyor saglıkocagı ve cocuk doktoru ile bir giyin en azından 6ay oluncaya kadar mutlaka bulunduğunuz ilde iyi cocuk doktoru vardır arastırın mutlaka dogum yaptığınız hastanede dogum da cocuk doktoru görmesi gerekir ve sizi belli aralıklarla kontrole çağırır sarılık göz muayenesi kalça aylık kontroller gibi
Zuzuuu Edaikra 11 aylık her ay düzenli götürüyorum doktorumuza sağlık ocağına sadece arayıp bilgi veriyorum onun haricinde birde sağlık ocağına götürmüyorum
Oflu61 Ben 1. Ay götürdüm onun dışında götürmedim bi kalça ultrasonu ve göz muayenesi için gittik o kadar
Bonsy Aile hekimi sizi gerekli görürse cocuk doktoruna yönlendirir zaten. Asmde büyüme gelişim takipleri yapıyorlar sorun olursa sevk ederler. Cok düşünmeyin.
Sehers Biz Prematüre oldukları için düzenli kontrole gidiyorduk ama sorun yoksa kalça ultrasonu dışında hastaneye gitmeye gerek yok sanırım. Bi sorun olsa sağlık ocağından yönlendirirler sizi ya da kendinizin suphelendigi bsy oldugunda gidersiniz.
Ftmgktg Edaikra ben her ay gidiyorum kontrol için boy kilo vs . Zaten bir ay boyunca soracağım o kadar şey birikiyor ki 🤭
Yagizoglanali Bence göturmelisiniz biz üç aylık kontrolunde doktorumuz karın ultrasonu istedi böbrek buyumesı cıktı mesela bunları doktor yönlendirmeden bilemezsiniz..
YavruKartal Edaikra Sağlık ocağı doktor gibi olmuyor, ölçümleri bile hatalı yapıyorlar. Bir doktorunuz olursa acil durumlarda danışabilirsiniz, sizi yönlendirir. Bebeğin rutin durumunu geçmişini bildiği için daha sağlıklı geliyor bana bir doktorunun olması.