minikcivcivim- Merhaba kizlar yukarıda yazdığım gibi evlilik yıl dönümümuz geldi ve eşime nasıl bir hediye almalıyım hiçbir fikrim yok yardımcı olursanız memnun olurum ( saat- tesbih- yüzük ) bunlar hariç daha önce aldım çünkü
Bilgeebaby minikcivcivim- genel olarak hiç bir şey almayız güzel bir yemek yeriz başbaşa genelde. Ya da tatilimizi o güne getiririz. Aklımızda olan bir yer varsa birbirimize vakit ayırmak için oraya gideriz. İlla hediye düşünüyorsan eşim genelde mangonun keten gömleklerini sever o yüzden 3 tane almıştım ona doğum gününde
Sebusebu minikcivcivim- bizim de yıldönümümüz geliyor. Yıl dönümlerinde hediye almıyoruz biz yemeğe ya da gidebilcek durumdaysak bi gecelikte olsa tatile gidiyoruz
Belma26 Karikatür okumayı seviyorsa onunla ilgili çok güzel kitaplar var. Ben öyle iki cilt almıştım.
ikrakiraz170123 Sevdiği beğendiği bir marka varsa ordan kıyafet alabilirsiniz. Ben özel günlerinde hep sevdiği markadan kıyafet alırım çok mutlu olur.