Kızlar merhaba. Bebeğim 46 günlük. İki gündür öksürük var ama boğazında da balgam var galiba. Burnu tıkanıyo İki gündür. Sağlık ocağına gittim ZADİTEN diye bi damla verdi. Sizce ne yapmalıyım? Benim durumumda olan anneler ne yaptı? Çok korkuyorum daha çok hasta olacak diye