Ballilokmam5 Merhaba kızlar, 3 aylık bebeğim var. Havalar çok sıcak olduğu için genelde zıbınla yatırıyorum ama artık serinlemeye başladı gibi ne giydirsen. Üstüne birşey örtmüyorum.
Bett1 Ballilokmam5 oğlum da 2 ay 10 günlük zibinla yatırıyordum şimdi pijema takımı giydiriyorum ama üstünü açan bir bebek hemen bı uyku tulumu bakicam hem önce hem kışlık. İlk oğlum hiç üstünü acmazdi ona hiç gerek olmamıştı uyku tulumu
Bilgeebaby Ballilokmam5 ben şu an atlet ve ince tulum giydiriyorum ama bir sonraki aya uyku tulumuna geçeriz. Burda geceleri baya serinlemeye başladı
Theh Ballilokmam5 atlet üstüne uyku tulumu. Yazın kolsuz uyku tulumu giydiriyorum. Bebeğim 7 aylık üzerini hiç örtmedim çünkü örtüyle yüzünü kapatırken yakaladım o yüzden hep uyku tulumu giydiriyorum.
_The_ANA_ Ballilokmam5 Henüz uyku tulumuna geçmedik Geceleri zıbınla yatırıp 12 gibi bez değişiyorum o zaman ince pijama takımı ya da tulum giydiriyorum 1 ay sonra 0.5 ya da 1 lik uyku tulumuna geçeriz Kışın da 2.7. lik tuluma geçiyoruz