Prettywoman91 Kızlar evlerinizde hangi kamerayı kullanıyorsunuz ? Kayıt tutan mı yoksa normal anında izlemeli olanlardan mı ? Hangi markayı önerirsiniz ? Teşekkürler şimdiden 🌸
mucizeminnosum Prettywoman91 xiaomi kullanıyoruz hafıza kartı takılabiliyo ama biz normal izliyoruz bebeğime kendim baktığım için sadece odadan çıkacağım zaman takıyorum o yüzden hafıza kartına gerek duymadık
Babybloom Prettywoman91 eufy kullanıyorum. Yeni kullanmaya başladım iyi baya. Sd card ile kayıt da yapıyor