Doğum yapalı 5 ay oldu sezeryan ile doğurdum. 1 hafta kadar önce pembemsi lekenlenmem oldu çok çok az da kan geldi. 2-3 gün sürdü bitti regl oldum diye düşündüm. Bu sabah baktığımda tekrar çok hafif kan gelmiş. Yine mi regl oluyorum doğumdan sonra böyle düzensizlik normal midir? Kan da azıcık geliyor. Bugün doktoruma soracağım ama aranızda böyle yaşayan oldu mu