Cikolat bencede olamamışsın. Çocuğun aç beklerken mama mama derken sen uykuyu düşünüyorsun kusura bakma. Çok bilmiş değil, doğrucu ve objektifim. Doğruları duymak bu kadar zoruna gitmesin. Bırak çocuğu benim eşim bile gözünü açar açmaz kahvaltı ister, keza bende öyle. Kalkar hazırlarım. Çok zor bir şey değil kalkıp kahvaltı hazırlamak. 2 yaşında çocuğa kahvaltılık gevrek vermem.