Bebeğim 6.5 aylık olck son zmanlarda alt dudağını emmeye başladı öyleki emerek kan oturtuyor simsiyah morartıyor her gördüğümde çekiyorum ama nasıl bıraktrcm bunu blmyrm varmı bunu yaşayan nasıl terkettirdnz acaba,emzik veryrm emziği attıktan sonra yine yapıyor çok kötü oluyor alt dudağı sebebi ne anlamadım acilen bırakması lazım