Elaakarsu1 Arkadaşlar ben doğum yapali 57 gün oldu kırk gün g eçince kanamam bitti sandım ama aralarda leke şeklinde geldi iki gündür tekrar kanama şeklinde geliyor bu durumu yaşayan varmı yoksa doktora gitmeli miyim
BirTim Elaakarsu1 Normal canim, 40.gun muayenesinde doktorum kanamadan sonra ara ara lekeleme olacak, sonrasında azalarak bitecek demişti. Dediği gibi oldu bende 60 günü geçti lekelenmelerin bitmesi.