Ya delireceğim artık 🤏🏻 şu kadar kaldı gerçekten. Her gece bezinden çiş sızıyor ya çocuğu yan yatırmaya korkar oldum ki zaten dönüp duruyor kendi istediği pozisyonda uyuyor. Prima premium care kullanıyorum oğlum 8,5 kilo falan 3 kullanıyordum sızdırdı dedim küçük herhalde 4’e geçtim o da sızdırıyor her gece çığlık kıyamet üst değiştir her gün nevresim değiştir yatak kılıfı yıka çıldır geldi artık bu bezler neden sızdırıyor ya ben mi bağlayamıyorum anlamıyorum artık neden neden tavsiyeniz nedir elimde de daha 2 kutu var hiç açılmamış bir ben mi beceremiyorum yaaa