direnim_ Bebeğim Ocak gibi 6 aylık olacak inşalah şeftali tattırmak istiyorum böyle meyve alıp dolaba koysam olur mu
melegim71 direnim_ ya bence gerek yok ama isterseniz seftaliyi kaynatıp kavanoza koyup saklayabilirsinjz gbenimki o aylarda ek gida zamaniydi hic aramadim sebze muz elma hurma armut felan yedirirdum
Hobbalayarim direnim_ ben attım salak gibi meraktan bi parça çıkardım simsiyah oldu çamur oldu marmelat vs yapabilirsin
cennetkokuluyavrum direnim_ atmayin biz denedik meyveler erik seftalli kayisi camur hibi oluyor tafida bozuk oluyor cigden koymayin kaynatin kavanoza koyun ole verin tadida bozulmuyor pure gibi yedirin
Smha Sakın denemeyin berbat bir tadı oluyo (hamileyken aserdim babaanem yapmıştı ve satın almıştık ) marmelat yapın reçelini yapın atın mesela
1tazeannecik Ben hamileyken asermistim annem şansa dolaba bütün olarak atmıştı sulu oluyo çabuk dagiliyo ama bence bebeğinizin tadacagi kıvamda olur atabilirsiniz