Zehraaa4167 Merhaba kızlar 🌸Nasip olursa 21 eylülde umreye gideceğiz bebeği işe giden annelerden tecrübe,deneyim,bilgi istiyorum şimdiden teşekkürler 🫶🏻
IpekIncii Zehraaa4167 gidip geldiğiniz sanırım.. allah kabul etsin. Bebeğinizle nasıl geçti? Ben de 18 aylık bebegimle gitmeyi düşünüyorum tavsiye eder misiniz lütfen deneyimlerinizi yazın
Hilalkahraman Merhaba 🌸 tavsiye olursa ben de alırım 27 Eylül de gidecez inşallah biz de yaşına orda girmiş olacak oğlum 🥹 tek sıkıntım orda yemek işini nasıl yaparım yanıma neler alırım bilemiyorum
Zehraaa4167 Hilalkahraman mesajınızı daha yeni gördüm Allah kabul etsin mevlam kolaylığını vermiştir inşallah 🤲🌸
Zehraaa4167 IpekIncii Evet elhamdülillah gittik geldik amin Allah razı olsun. Çok güzel geçti otellerimiz hem medinede hem Mekke de yakın yürüme mesafesindeydi bebek arabası götürdüm ama kullanamadım çünkü almıyorlar medine de mescide almıyorlar Mekke’de de Kabei muazzamanın etrafına almıyorlar mutlaka kanguru almalısınız ve atıştırmalık falan uzun ama ince kıyafetler alabilirsiniz gerçi şuan oranın hava durumu nasıl bilmiyorum ama bir kaç küçük oyuncak alabilirsiniz kendinize 2 adet eğer giyiyorsanız dış giyim ferace alabilirsiniz birini yıkayıp diğerini giyiyordum ben .
gocebebirbayan Zehraaa4167 bebeğinizle nasıl namaz kıldınız? Bebeğinize nerde yemek yedirdiniz altını aldınız? Bebeğiniz ağladı mı ? Bebeğinizle olan herşeyi de anlatır mısınız rica etsem
Hilalkahraman Zehraaa4167 amin sizinkini de kabul etsin Rabbim 🤲🏻 tekrarını da nasip etsin 🤲🏻 tabi kolaylıkları da oldu bizim de otel kabeye yakındı yürüme mesafesi, yemeklerde de sıkıntı yoktu benim tek derdim oğlum çok kudurdu 😂 yani heryeri elledi hatta yaladı 🤦🏻♀️😂 o yüzden çok hastalandı ateşlendi. Bir de üstten 3 diş aynı anda çıktı böyle üst üste geldiğinden hastalık sıkıntımız oldu ama şükür çok güzel geçti birdaha gitsem yine oğlumla giderim 🥰🤲🏻
Zehraaa4167 gocebebirbayan bebeğim öyle yaramaz değil yanımda oyuncaklarla oturuyordu bazen uyuyor du babasıyla paslaşıyorduk bazen bir iki defa kalkıp yürüdü korktum selam verdim ama uzaklaşmamıştı. Otelin yemeklerinden termosa alıyordum meyve falan çok çeşit var o konuda tabi düzensiz beslenmenin ve atıştırmalıkların sonuçlarını şuan çekiyorum
Zehraaa4167 gocebebirbayan şimdi öncelikle grubunuzda ki kafile hocası size gün içerisinde tapılacak akışı anlatıyor ona göre ben akşamdan kıyafetleri çantamızı herşeyi hazırlıyordum kahvaltı saatlerinde bazen uyuyordu bebeğim ekmek arası tapıp streçe sarıyordum veya saklama kaplarına salatalık falan alıyordum dediğim gibi otel yakın olduğu için bezini otel de aldım hep yine de yanıma alıyordum tabi. Biz ilk Medine’ye gittik orada ki ibadet zaten hep namaz Ravza’ya girmek oraya randevulu giriyorsunuz onu da belirteyim nusk diye bir uygulama var ordan randevu alıyorduk. Orda 5 gün kaldık sonra otobüs yolculuğuyla Mekke’ye geçiliyor oğlum uyudu ve kafilede bir bebek daha vardı 18 aylık genelde onunla oynuyordu şanslıydık Mekke de zorlandım biraz mikat mahaline gidiliyor otobüsle ve erken oluyor kalabalığa kalmamak için sonra tavaf da hep uyurdu bebeğim güneş geçiyordu herhalde başına ama erken bitiyor zaten ordan 2 rekat namaz kılıp Sefa Merve ye geçiyorduk orası serin oluyor kanguruda olduğu için şal örtüyordum üstüne bir iki defa yürüdü bazen omuzlarda taşındı :) eşim ilk defa ihram giydiğinden çok tedirgindi bendeydi sürekli yani bebeğim bende bir sürü vitamin falan kullanıyordum çok şükür hiç hasta olmadık
gocebebirbayan Zehraaa4167 erkeklerle kadınlar aynı yerde mi bulunuyor , yemek namaz kabeyi tavaf şeytan taşlama vs. Eşinizle ayrı kaldığınız oldu mu? Otel de eşinizle aynı odada mı kaldınız
Zehraaa4167 Ağladığı oldu tabiki veya kangurudan çıkıp yürümek istediği etraftakilerde falan bişekilde geçiştirdik
Zehraaa4167 Bebeğimle gittiğime pişman olmadım grupta bir abla bebeğini bırakıp gelmişti döndüğünde çocuğu bir iki gün yaklaşmamış sonra anne bir daha kabeye gitme tamam mı sen gittin ben çok üzüldüm falan demiş çok duygulanmıştım ama bir defa da tek gitmeyi istiyorum nasip olursa inşallah
Zehraaa4167 gocebebirbayan hayır tabiki ayrı oluyoruz burdan telefon paketi yaptık Arabistan’da bizim hatlar geçerli değil o şekilde iletişim halinde olduk
Zehraaa4167 Zehraaa4167 aynı odadaydık gittiğiniz turizm paketiniz de vardır oda sayıları fiyatları farklı oluyor kendiniz seçebiliyorsunuz
Zehraaa4167 Hilalkahraman bizim gelince oldu olanlar diş hastalık vs. Rabbim tekrarını nasip etsin inşallah gidemeyen bir ,giden bin hasret gerçekten 🤲