Duygu3737 bende çok düşünmüştüm nasıl yapıcam diye ama alışıyor insan zamanla kızım 32 aylık oldu oğlum 14 aylık ilk zamanlar oğlum çok anlamıyor diye tabiki kızımla daha fazla vakit geçirdim oyunlar oynadım ama ister istemez belki her çocukta olmuyordur ama genelde bir kıskançlık oluyor açıkçası hala ikisini baş başa uzun bir süre bırakmıyorum gözüm hep üzerlerinde oğlum fazla anneci kızımda kıskanıp sürekli zarar vermeye çalışıyor ama bir o kadar da seviyor asla kardeşini kimseyle paylaşmıyor biri alalım dese hayatta vermez öyle böyle büyüyorlar evet yorgunluk çok oluyor ama alışıyor insan onların bir gülüşüyle ne yorgunluk kalıyor ne başka birşey Allah veriyor bir kolaylık merak etmeyin sağlıkla kucağınıza alın inşallah