Çok geçmiş olsun 10 ocakta kızım kesik kesik nefes alarak doğdu entübe ettiler 10 gün yoğun bakımda yattı 10 günde 2 kere görebildim bebeğimi ama şimdi o kadar sağlıklı ki maşallah üzüleceksiniz ama inanın geçecek bol dua edin doktorlara güvenin sağlıcakla kucağınza gelsin yavrunuz