Telifd güzel cümlelerin için çok teşekkür ederim🤍aynen öyle annelik çok farklı bi duyguymuş kendimden çok onu düşünüyorum onun kılına bile zarar gelmesin istiyorum heleki annem deyip sarılışı bişeyden korktuğunda bişey olduğunda bana sığınışı benimle huzur bulup gülmesi oynaması çok ayrı bişey.. çektiğim cefalara değer diyorum.hani onca zorluk yaşadım sağma konusunda da içimde yaşadığım mücadelede De ama benim de imtihanım buymuş demekki şu hayatta .emmese bile sütümü vercem mi vermicem mi sınandığımı düşünüyorum.şükür ki bunca zaman a kadar elimden gelenin fazlasını yaptım 🙏