Merhaba çok geçmiş olsun 💐 ben bebeğim kucağımda iken ters basmıştım çat diye ses gelmişti kırıldı sanıp ambulansı aramıştım doktor ayağınızı gıdıklayın hissediyorsanız topuktan yukarı el parmaklarınızı incinmiş olabilir demişti kontrol edin buz koyun şişmeye devam ederse basamıyor ise doktora götürün