Neslihann35 süt her yaş grubu için zararlı olabilecek bir şey aslında.
Yani laktozsuz olması zararını azaltmıyor, şişkinliği önlüyor sadece.
Doktorlar süt yerine, fermente edilmiş süt ürünlerinin daha faydalı olduğunu söylüyor ve tüketimini öneriyor. Ayran, yoğurt, peynir, kefir gibi.
4 yaşındaki kızıma hiç direkt tüketmesi için süt vermedim. Çok nadir, nesquik yemek isterse yarım çay bardağı kadar ekliyorum üstüne. Onun harici direkt süt tüketimi yok.