İyi geceler herkese🌺
Nasipse bu hafta abim evleniyor. Düğün olmayacak nikah olacak. Abim benden onun nikah şahidi olmamı rica etti. Hem nikah şahidi hem görümce (resmi olarak görümce olacağım ayol) olarak bu yüzük az mı olur? Gönlüm 30 gr bilezik takmak istiyor ama bir anda oldu her şey. Yani biraz vaktim olsaydı çok daha yakışır bir şey alırdım fakat şuan alabileceğim şey buydu. Bir de ona destek olayım şunuda ben alayım derken iyice açıldım. Yarım altın alırım diyordum fakat gelinimizin baget yüzüğü yoktu yarım altın alacağıma üzerine ekleyip baget yüzük alayım dedim ama iyi mi ettim bilemedim. Ekstradan bir şey daha takmam gerekir mi acaba? Kusura bakmayın aklım başımdayken ilk defa görümce oluyorumda bilemedim o yüzden🥹
Yüzükte şu orta parmakta takılı olan
