Kızlar gerçekten ciddi anlamda kendimi asla iyi hissetmiyorum. Bazen öldürme derecesine bile geliyorum Allah korusun tabi ama etrafımda ki kimseye ne kendimi anlatabiliyorum nede anlayabiliceklerini düşünüyorum. Psikiyatriste gitmek istiyorum. Ama ilaç yazarsalar ki bence başka türlü düzelemem. Kullanılamıyo diye biliyorum herşeyden önemlisi tabiki kızımın iyiliği varmı bilgisi olan yada kullanan. Bu arada kızım daha minicik beş buçuk aylık 😢