Babyasha devlete gidin demek istemedim özel hastane kurumsal yerler yerine özel muayene yeri olan yerler daha uygun olabilir devlette iyi bir doktor varsa Önerilen olabilir yani bunu ticaret e cevirmemeleri lazım ilk gittiğim kendi doktorumuzdu dogumumu yapan prof ustelik riskli gebelik uzmanı ünlü şanlı.bi adamdı ama 1 cmcik polip için hemen allaim dedi sonra gittiğim özel muayehanesi olan kadın doktor takip edelim dedi 3 4 Ay regl takibi yaptı kanama agri sordu sonra baktı gelişimine bunu almak zor dedi ztn küçük alınsa bi daha çıksa nolcak dedi yine takip gerekir en iyisi takip etmeye devam etmek dedi hemen almak için bir durum yok suan dedi ancak kanamalar cok olur yaşam kaliteni bozar kansızlık olur yada cocuk denersiniz olmaz işte ozmn aliriz dedi