Bir daha o ameliyathaneye girmem dedim… hatta 2.cocuk bile düşünmekten vazgeçtim.. sonuç mantar oldum sanıp gittim muayeneye ve polip varmis vucut kendi üretmiş o kdr derde bir yerden firtlicagi kesindi.
Olan var mı? Neler yasadiniz
Ben serum taktirirken bile halleden bir tipim sezeryan dogum yaptim hala nasıl yaptım şaşırıyorum o derece.
Suan korkuyorum istemiyorum ama mecbur hani zamanla buyucek tehlikeli olcak