Minnospanda bi hemşire olarak cevap vermek istedim ☺️ düşük bi nabız değil 60-100 arası normaldir aslında hastanede 40 a kadar da normal kabul ediliyor sporcularda düzenli hareket halinde olan insanlarda nabız düşük olur genelde eğer göğüs ağrısı nefes nefese kalma gibi şikayetleri varsa kardiyolojiye başvurmanızı tavsiye ederim ☺️