Herkese merhabalar 14 buçuk aylık bir kızım var. Aslında yürüyebiliyor ama yürümek istemiyo gel dediğimizde kendini yere atıyor yada elimizden tutmadan asla yürümüyo. Yada dalga geçer gibi oturup hahaha diye gülüyo 😂 yürümesi için zaman veriyorum ama cesaretini kırıcak bir düşmesi falan da olamadı acaba neden yürümüyo