arenumutscr 15 günlük bebeğim 3. Gününden itibaren uykuda sıçrayarak kendini uyandırıyor ve arada birde hii diye iç çekme sesi çıkarıyor bunu yaşayanlar oldumu normalmi?
Mooms arenumutscr Benim bebeğim de uyurken hii diye ses çıkarıyordu kaç kere yanına koşarak gittim bir şey mi oldu diye 😊 aynı şekilde uykusunda sıçrıyordu (Moro refleksi) yeni doğan bebeklerde görülen şey bunlar endişelenmeyin büyüdükçe geçiyor 😊
Mercosey arenumutscr moro refleksi sebebiyle olur hafif kundaklayarak yatırabilirsiniz bebişi çok sıkmadan ve kalçayı serbest bırakarak
eez arenumutscr aynısını yaşadık, geçiyor 😊 gözlem altında olsun. Ben 2 ay kızımın yanından hiç ayrılmamistim uyku dahil
Hndealnathn 3-6 ay arası süren mora tefleksi adlı bir ilkel refleks bu hayvanlarda insanlarda da görülür çok sık olmayacak şekilde yarım kundak yapın bir müddet