Ataalp2 kucukprensimm ben hala kullanıyorum 6 aylık oğlum masallah hıc pışık olmadı ıkısını de kullandım hatta pişik olmustu sebamed kullandığımda hemen geçirdi desitin
Dln kucukprensimm 9.aya kadar doktorumuzun tavsiyesiyle mor renk kullandik.sonrasinda moru temin edemedim mavisini aldim.ondan da memnunum
Basak71_ kucukprensimm banada önerdiler iyi olur geçirir diye daha çok yayılmaya başladığını fark ettim bıraktım bepantol en iyisi
Ataalp2 kucukprensimm ınsallah canım ben memnunun yaşlı yatan hastalarda da kullanıyorlarmış çok etkiliymiş yatak yarası yapmıyormuş
Kumrununtanesi Ben hiç popo da pişik yaşamadım ama boyunumuz pişik.Bir arkadaşım önermişti onun bebeğin de pişik vardı çok iyi gelmiş her şey denemiş bir onun etkisi görmüş ama ben boyunda göremedim açıkçası mavi olanı.
deryata kucukprensimm bize doktorumuz denememiz için ücretsiz olarak vermişti. Bir iki ay önce. Bende içeriğine baktım pek masum değildi içeriği. Kullanmadan attım😔 mustela kullanıyorum arada zeytinyağı gayet memnunum.
Morcivert061 kucukprensimm pişik önleyici bu kremler eğer pişik varsa hamaten kullanın ama mavisi çok iyiy hiç pişik olmadık