Merhaba annemi 1 hafta önce cekapa götürdüm ve akciğerin de leke göründü onun için doktor tekrar tomografi istedi. Akciğerin de buzlu görünüm ve akciğer sertlesmesi oluşmuş. Bunlar ne demek oluyor tam olarak bilgisi olan var mı? Doktora randevu aldım tekrar. İnternete bakınca biraz endişelendim