Hanımlar sizinde bebeğiniz uyurken sıçrıyor mu sürekli bebeğim 3 aylık kundaklamadığım zman çok sıçrıyor sanki boşluğa düşer gibi oluyor gözlerini aniden açıp tavana bakıyor sonra geri kapatıyor tekrar sıçrıyor bazende uyurken aniden çığlık atıyor yada kabus görmüş gibi inleyerek ağlamaya başlıyor geceleri onu izlemekten uyuyamıyorum tek oldugum zmanlarda çok korkuyorum normal mi rüya falan mı görüyor yafa korkuruyorlar mı bir yerimi ağrıyor anlamıyorum