Kızlar iyi geceler herkese 🌼 Bebeğim 4.ayına girdi bu uyku sorunu nedir ya böyle çıldırmalık 😢 Uykusu olmasına rağmen saatlerce direniyor. Kolik bir bebek gaz biraz azaldı derken kabızlık sorunu başladı,dişler kaşınıyor 🤭 Dün bir uyku eğitmeni ile görüştüm 5.gün için 4.000 TL + KDV ödemesi isteniyor gerçekten işe yarar mı bilemiyorum.Bebeğimi odada ağlayarak bırakmak hemen yanına gitmemek beni çok üzüyor bu yüzden hazır değilim gibi var mı aranızda bu sorunları yaşayan yada uyku eğtimi alan 😇