Nefesmihra evettttt benim annemin ve ninemin teorisidir vee bizlerde tutmuştur. Cinsiyet farklı olunca bebiş ememez.
Oğlum emerken hamile kaldım, süt acıdı yiyemedi, kızım doğdu.
Kızım emerken hamile kaldım, süt etkilemedi emdi ve yine kızım doğdu
Burada da sormuştum hatta inanan var mı diye, tutmayanlar d a vardı