Kızım 8.5 aylık. Akşam 7.30 8 de yatırıyorum gece uykusuna saat 2 gibi uykusunu almış enerjik uyanıyor ve hemen uyutmaya çalışıyorum ama nafile kucağıma aldığım gibi kayıp emekliyor.Tabi benim gözümden uyku akıyor basım sürekli düşüyor. Ne yapmalıyım ben şimdi? Yaklaşık 20 gündür böyle