jfshsl Doğum öncesi ödem vardı sağ ayakta salı sezeryan oldum iki ayak ve el daha çok şişip ödem yaptı 😧
Kubraaybars jfshsl en fazla 5 gün sabret sonra çok güzel iniyor bende 7 ağustosta sezaryen oldum hastahaneden çıkarken ayaklarım terliklere sığmamıştı 5. Güne ne ağrım kaldı ne şişkinliğim
1oglananasi6 jfshsl bol su ic iyi oluyoe hem sütun çoğalır ben doğum öncesi hiç sis değildim ama ameliyattan çıkınca fena sistim bol su icerek ödemleri attım bir haftada on kilo anında gitmiş gördüm tartıda şaşırmıştım
gulaydefne Merhabalar öncelikle geçmiş olsun, gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün bebeğinizi bende 9 ay önce doğum yaptım 20 güne kadar el ayak ödem yaptı hemde çok fena, sonra bir anda kendiliğinden geçti