Bebeğim 2,5 yaşında bugün tuvalet eğitimine başladık en son akşam 7.30 gibi altına yaptı sonrasında çişini yapmadı şu an uyuyor az önce uyandırdım tuvalete götürdüm yok yine yapmadı yani gün içinde hep altına kaçırdı asla kızmadım konuştum şakalaştım hep korkmadı yani bu kadar saat çişini yapmaması normal mi endişelenmeye başladım öyle kıvranma falan da yok ne yapmam gerekiyor