Kızlar babam bugün 6 lt süt almış düzenli olarak getiriyor zaten bende 1 tencereye sığmadı için sütün kalanini küçük bı tencerede kaynattim küçük tenceredeki süt kesilmiş ama büyük tenceredeki süt kesik değil bozuk gibi de gelmedi tadida iyi ama bu sefer tereddütte kaldım çocuklar iciyo çünkü neden öyle olmuştur yani küçük tenceredekide aynı şişedeki süt buyuktekide bozulmadiysa ziyan etmek istemiyorum acaba küçük tenceredekide yanlış bir şey mi yaptım anlayamadım da dolaba koydum sütü ama emin değilim napacagima