Kızlar merhaba , bebeğim 5 ay 17 günlük yenidoğandan beri kusuyor her şeyi denedim reflü yatağında yatırıyorum hala emdikten sonra gazını çıkarıyorum çıkarırken dahi kusuyor gazını çıkarmayayım biraz dik tutup sonra gazını çıkarayım diyorum yine kusuyor doktorumuz 4 saate bir emzir kusmaması için dedi ama bebeğim için bu mümkün değil gaz problemi de geçmediği için emmenin ortasında bırakmak zorunda kalıyor sıkıntısından. Yani sık sık emmek istiyor doymadan bıraktığı için . Memeyi komple boşaltmıyor. Doktorumuz çözüm olarak sadece gavisconu suya karıştırarak vermemi önerdi ama onu da direk çıkarıyor. Ek gıdaya başlayacağız yavaş yavaş tadım yaptırıyorum bugün onu da kustu biraz. Bu durum beni çok zorluyor. Tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum neler yapabilirim ne önerirsiniz lütfen yardımcı olur musunuz. (Sadece anne sütü alıyor, kilo alımı da fazla değil. Sağlığında problem olmadığı için ve anne babası da bebekken zayıf olduğu için doktor genetik olabileceğini herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Şu an 6.100 gr)