1oglananasi6 ay şuan sanki kendimi gördüm bugün aynısını yaşadım kargocunun arkasından ağlamalar nasıl ama gören de işkence ediyoruz sanacak durdurana kadar canım çıktı tabi o arada ben cinnetlik oldum😄 disardayken yol üzeri bir park görsün çığlık çığlığa yada eve getir onu bi ağla ağla işi bitiyor vallahi şuan böyle siz anlatınca rahatladım biraz tek değiliz demek ki çok şükür dişleri bize sorun çıkarmıyor ama işte huysuzluklar ağlamaklı günlerimiz çok Allah’m hepsine sağlık versin Rabbım kimseyi evladiyla sınamasın bu günlerde gelir geçer