Elifmirannesi12_05 Kızlar merhaba 😍 kızım 6 buçuk aylık molfix, baby&me, minies ve şu an da sleepy natural kullanıyorum hepsi de taşırdı 😏 var mı öneriniz temiz içerikli bir bez markası
Harikamm Elifmirannesi12_05 en iyisi prima valla ama oda çok pahalı ben A101 in bezini kullanıyorum soffia sızdırmıyor
elmalikurabiye Elifmirannesi12_05 tabi ki can bebe. Ama bu kadar cok tasma yasadiysaniz yanlis bagliyor olabilirsiniz belki?
Deletedmom73 Elifmirannesi12_05 bende cok arastırdım en son canbebe de karar kıldım hem cok ince hemde hiç sızdırmıyor 👌🏻
Mervezt Prima kullanıyorum o da taşırıyor. Bir haftadır goon kullanıyorum hiç taşırmadı. Zaten kalite ve natural olması açısından üst segment bi bez.
Balarastos Doğduğundan beri sleepy kullanıyoruz bi kere taşırmadı🥰 acaba küçük mü geliyor kullandığınız?
Elifmirannesi12_05 Balarastos hayır küçük gelmiyor 🙄 4+ kullanıyorum zaten kızım 9 kilo tam bedeni her seferinde kaka taşıyor 😖
Ahseninannesii @Elifmirannesi12_05 sleepy kullanıyordum ve sızdırıyordu gerçekten artık bıkmıştım ve primaya geçtim çok çok memnunun hiç sızdırma yaşamadım 👍
elmalikurabiye Elifmirannesi12_05 cirtlari tam yatay konumda olacak. Ne cok sıkı ne cok gevsek. Bi de baglamadan once iyice bi aciyorum daha iyi oturuyor.
Mmbd Elifmirannesi12_05 prima premium protection cok memnunum gece hic bez degistirmiyorum bi kere bile tasirmadi
Minahanzade Elifmirannesi12_05 prima kullanıyorum 9 aylığız bugüne kadar sadece bir kere sızdı o da bağlarken hafif esnek bırakmış idim ondan sonra daha sıkı bağladım sorun olmadı.
kubraer Elifmirannesi12_05 tasirmayan bez yoookk bence 🙈 premium care kullanıyorum dogdugundan beri kizima bi ilac verdik kabizlik icin beline kadar tasirdi bez. İster buyuk al ister numarasında bezin kapasitesi o 💩 ya yetmiyo bence
diyabetli_anne Elifmirannesi12_05 doğru bağlanırsa prima uzun saatler taşırma yapmıyor ama düzgün oturmazsa her bez taşırır
Dgndrmz Elifmirannesi12_05 ben bitek sleppy kullanmıstım canım ve hepte çiş olsun kaka olsun hep tasırıyodu özelliklede çişini prima aktif bebeye gectik akşam takıyorm mesela sabaha kadar almıyorm 12 saat duruyo hakkaten pişik tasma vs hiçbişey olmadı
Gunesinanasi Prima premium care ve sleepy hepsi taşırıyor. Belini sıksam da sıkmasam da o kaka çıkıyor ya bacak tarafından ya belden. Bok yıkamaktan yıldım 💩
Kuzumveben Elifmirannesi12_05 prima aktif bebek dogdugundan beri kullanıyorum 1 yasinsa bebegim cok memnunum