Ozgeayazmuhammed Nasil veriyorsnz. Gece uyanmadan mi dolaptan getiriyorsnz Yoksa biberonla yanınızda mi duruyor ben yanıma almaya başladım bulunduğum yer serin bozulur mu sizce
Deletedmom_106 Ozgeayazmuhammed benim evim dubleks mutfak alt katta uyuduğumuz odada klima var ama yine de biberonda bekletmiyorum öylece . Üşendiğim zaman buz aküsü alıyorum yanıma 2 tane onun yanına koyuyorum süt paketini veya biberonu . . Bu gece uyurken içti sabaha karşı içer tekrar eşim inip alır yada ben getiririm . Zor oluyo in çık ama içmeden uyumuyo tekrar
Damlanurrr Ozgeayazmuhammed termosa sıcak su ve küçük bir siteye de normal kaynatıp soğuttuğum suyu alıyordum mamayi biberonu getiriyordum uyanınca hazırlayıp veriyordum bu şekilde