Doğumdan sonra antibiyotik kullandınız mı? Genelde veriyor doktor ama belki bu sebepten hızlıca kapanmamış olabilir benim 10 günde tamamen iyileşmişti. Doktora danışmakta fayda var çünkü mutlaka ilaç veya krem önerecektir. Siz bu süre zarfında en azından ıslak kalmamasına özen gösterin.