Merhaba arkadaşlar benim kızım 35+6 da 1700 kg ve 39 cm doğdu, şuan 1 yaşına 2 gün var ve 8 kilo 74 cm. Zayıf bir bebek üstelik iştahsızda. Ne yapsam iştahını açabilirim nasıl kilo aldırabilirim yardımcı olur musunuz tecrübeli anneler, maalesef ki bu konuyu çok dert ediyorum kendime🥹