Merhaba kızlar emzirme döneminde kolejen kullanımı oluyormu bilgisi olan varmı acaba? Birde kiperin marka cok gündemde onu kullanıp memnun olan varmı ? Memnun olanda cok var olmayanda cok kararsızım.Sivilce yapan diyen olmuş. Bebegim 21 aylık ama hala emiyor. Kararsızım alıp almamakta