kkbrylmazz Başımın arka tarafı ensemden yukarısı egzema olmuş sanırım kalıcımıdır ne sürsem iyi gelir acaba 😭 çok kaşınıyor elim sürekli saçımda.
Asyaveannesi04 kkbrylmazz ceradolin şampuan iyi gelir benimde hamilelik sonrası oluşmuştu doktora gittim bunu verdi iki yıkamada geçti