Ummuhan321 Kızlar utanarak yazıyorum ama kusura bakmayın, normal doğum yapalı 73 gün oldu ilişkiden sonra kanamam oluyor neden anlamadim normal mi bu sizde de oldu mu?
Miray17 Ummuhan321 ben sezeryanla doğum yaptım ama hiç öyle bir şey yaşamadım kadın doğuma gözükün isterseniz
YatinZibarinEw Ummuhan321 bende ayni seyi yasiyorum gun icinde cok az kahverengimsi arada damla kadar kanda gelior geliyor benim iliski sirasinda dikislerim cok agrimisti sizinde dikislerinizde agri hissettinizmi bide ne kadar kanamaniz oluyor bende randevu alip gidicem
eylulyagizmoms_ Ummuhan321 bende de olmuştu bir kaç kez sonra düzeldi. Hatta ilişkiden sonra oluyordu ama gün içinde hiç bir şey yoktu
199887 Ummuhan321 cok mu geldi benim de iki ay oldu dogum yapali birkaç gün önce eşimle biraz yakinlastik bende de az bisey geldi sonra yine denedik bu sefer kan gelmedi ama acıyor 🫣
Ummuhan321 Buse18062 Çok korkuyorum cidden şaka gibi gelebilir ama zorlu bi doğum yaşadım önüne gelen hemşire elinle kontrol etti doktora gitmeye korkuyorum😔😔
Miray17 Ummuhan321 evet ama sezeryan da olsa normal de olsa etrafımda kanama yaşayan duymadım o yüzden bir doktora görünün bence
199887 Ummuhan321 doktora görün derim canım cok akintin olmasi normal degil bu sure zarfinda eşinizle yakinlasmayin daha kötü olmasın
Zumra_Fatma Ummuhan321 kuruluk oluyor dogumdan sonra ilk gecedeki gibi agri olmasida normal demisti doktorum kuruluk varsa gidin doktorunuza danisin
Zumra_Fatma Ummuhan321 evet o bir süreligine geciyor normal bende de oldu cnku agri oldu baya sanki tekrardan ilk geceye girmis gibiydim iliskiye girmeden bebe yagi kullanin ebe oyle yaparsan gececegini söyledi
Zumra_Fatma Ummuhan321 kurulukdan dolayi oluyor istee o yuzden bebek yagiyla deneyin biraz bide cok zorlamayin