Minnosannesiiiiiiiii öncelikle annesizlik çok zor kardeşim. Teyzemden bir tabak daha yemek isteyemediğimde anladım annemin öldüğünü diyen bir çocuk düşün… Teyze anne yarısıdır halbuki. Böyle zamanlarda bu stresin ateşini her yere savurmak çok normal ama bebeğine en çok tutunacağın süreç bu zamanda. Çok zor bir durum seni anlıyorum boşansa bile insan barışmak için cebelleşiyor. Barışsa hep aklımda soru işareti ve gğvensizlikle yola evam ediyor. Hatasız kul olmaz demek istemiyorum ama zaten bir şans vermişsiniz o zaman bu yeni sayfada kendisini size ispatlasın. İçinizi soğutsun,unuttursun. Ama gözü zaten dışarıda bir adamsa uğraşmayın yolunuzu ayırıp kafanız rahat kendiniz ve bebeğinizle ilgilenin